RUOŠKIS

GET FIT sporto akademija pristato sekmadienines pasiruošimo treniruotes EUROVAISTINĖS Kalėdiniam bėgimui! Tai specialios treniruotės, kurios tiks visiems – tiek tiems, kurie nori pradėti bėgioti, tiek jau bėgantiems ir įveikiantiems ilgesnes distancijas.
 
DĖMESIO! Norint dalyvauti nemokamose pasiruošimo treniruotėse, būtina registracija: http://goo.gl/Pq6c4X.
Treniruotės laikas: kiekvieną sekmadienį 13:00 val.
Treniruotės trukmė: 50 – 60 min.
Treniruotė tinkama: Visiems.
Treniruotės vyksta: GET FIT Vingio sporto akademijos centre (M.K.Čiurlionio g.100)
Daugiau informacijos rasite Facebook renginyje.

 

2015 m. gruodžio 7 d.

6 patarimai bėgikams

  1. Rūpinkitės savo sąnariais bei ateities rezultatais. Atkreipkite dėmesį į pėdos padėtį. Bėgimo metu atsispyrimas turi vykti labiau priekine pėdos dalimi. Didžiausia bėgikų klaida – bėgimas atsispiriant kulnu. Paveikslėlyje pažymėta (žaliai), kaip turėtų atrodyti teisingas atsispyrimas bėgimo žingsnio metu.

anatomy

  1. Atkreipkite dėmesį į pėdų padėtį. Taisyklingas pėdų statymas bėgimo metu: pirštai nukreipti tiesiai kojosbėgimo kryptimi (vidurinė eilutė). Jei pėdas kreipiate į šalis (1 pav. eilutė) arba sukate jas labiau į vidų (3 pav. eilutė), kiekvienu bėgimo žingsniu prarandate vidutiniškai nuo kelių milimetrų iki centimetro ir daugiau atkarpos ilgio. Bėgimas – ciklinė rungtis (kartojami  tie patys judesiai viso bėgimo metu), todėl net ir menkiausia klaida daro įtaką galutiniam rezultatui.
  1. Likus keletui savaičių iki varžybų apsilankykite pas šeimos gydytoją ir pasidarykite kraujo bei širdies tyrimus. Informuokite gydytoją, kad planuojate dalyvauti bėgimo varžybose. Nesvarbu ar tai 3, ar 6 kilometrų, ar ilgesnė distancija. Sveikatą reikia saugoti, nes ji – mūsų didžiausias turtas. Atsarga gėdos nedaro!
  2. Varžybose nebėkite apsiavus naujus bėgimo batelius. Geriau bėgti su tais, kuriais nuolat treniruojatės, negu su naujais ir neišbandytais. Sumažinsite kojų nutrynimo riziką. Jei visgi būtinai norite dalyvauti varžybose su nauja avalyne, kelias savaites iki varžybų treniruokitės būtent su ja. Taip pripratinsite savo pėdas prie naujų bėgimo draugų.
  3. Varžybose kartais sulėtėja bėgimo tempas, užplūsta nuovargis, blogos emocijos, norite sustoti. Atletai tai vadina lūžio tašku. Patikėkite, tai – ne pabaiga. Pirmasis dalykas, kurį reikia prisiminti – nėra nieko blogo, jeigu tam tikrą atkarpą įveiksite eidami ir šiek tiek atsikvėpsite. Kai atgausite stabilų kvėpavimą ir nustumsite pasidavimo mintis į šalį – siūlau baigti savo distanciją. Finiše geros emocijos nugalės visas blogas mintis. Taip pat gausite gerą pamoką kitam kartui – visą distanciją reikia bėgti mažesniu ir pastoviu tempu bei daugiau treniruotis.
  4. Nebandykite naujovių varžybų dieną- nekopijuokite, nesistenkite imituoti kitų bėgikų bėgimo technikos, nepradėkite naujų dalykų mokytis varžybų dieną ir neklausykite naujų patarimų prieš startą.  Visi mano patarimai yra skirti Jums tobulėti treniruočių metu. Jei jų iki galo neįsisavinote, jeigu jie netapo įpročiu, natūralu – Jums nereikėtų stengtis jų laikytis ir varžybų dieną.  Yra liaudiškas posakis: „jei neprivalgei, neprilaižysi“. Varžybų dieną viskas turi gautis savaime. Jei per daug galvosite apie technines detales arba patarimus, kurių neišmokote pritaikyti  treniruodamiesi, varžybose nebebus tam tinkamas laikas. Patikėkite, viskas bus gerai. Jūsų kūnas ras optimaliausią variantą. Prieš startą reikia tik nusiraminti ir įveikti užsibrėžtą tikslą.

Rytis Andrijaitis, GET FIT sporto akademijos treneris. 

2015 m. lapkričio 19 d.

Įsivaizduokite, kad su kiekvienu judesiu jūs darote mažą klaidą – ji atsispindės kiekvieno žingsnio ir viso bėgimo metu. Kas jeigu ši nedidelė klaida jums kainuoja 1 cm kiekvieno žingsnio metu? Kokį atstumą jūs pralošite bėgant varžybose?

Koks būtų jūsų laikas jei Mes kartu šių klaidų atsikratytume bei sumažintume tikimybę susižeisti?
Geriausieji pasaulio bėgikai bei patyrę mėgėjai neapsieina be treniruočių sporto salėje. Tam, kad bėgiojimo nelydėtų traumos, būtinas viso kūno stiprinimas, taigi – specifinės treniruotės.
Sveiki, aš esu Rytis Andrijaitis GET FIT sporto akademijos treneris:

– Daugkartinis Lietuvos lengvosios atletikos čempionato prizininkas, buvęs Lietuvos lengvosios atletikos rinktinės narys;
– Lietuvos lengvosios atletikos 100 metrų sprinto rungties vicečempionas jaunimo grupėje;
– Europos čempionato U-21 dalyvis;

Esu tam, jog padėčiau Jums tinkamai pasiruošti EUROVAISTINĖS Kalėdiniam bėgimui.

Mano patarimas iki mūsų pirmojo susitikimo, kuris įvyks lapkričio 29 dieną, 13 valandą GET FT sporto akademijoje (M.K.Čiurlionio g.100, Vilnius):

Kelios dienos prieš treniruotę gerai pailsėkite- išsimiegokite, gerkite daug vandens. O daugiau praktinių patarimų gausite, kai susitiksime, nuo ko ir prasidės mūsų visas pasiruošimas.

Jei turite klausimų – nesidrovėkite parašyti man asmeniškai: rytis@getfit.lt

Rytis Andrijaitis, GET FIT sporto akademijos treneris
Rytis Andrijaitis, GET FIT sporto akademijos treneris

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *